SPIDER GARAGE

Suzuki gn125 fabryczny tzw soft chopper. Plan? Pociąć, pospawać, przebudować na sprzęt który nie boi się polnej drogi a i odnajdzie się również w zatoczonym mieście.

Zaraz po zakupie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cięcie tyłu ramy w celu podniesienia i zmiany linii bocznej motocykla. Widoczne również nowe opony enduro.

 

 

 

 

 

 

 

Przerobione mocowanie zbiornika.

 

 

 

 

 

 

 

Podniesiona i zamknięta rama.

 

 

 

 

 

 

 

Doklepana blacha siodła.

 

 

 

 

 

 

 

Rama oczyszczona ze zbędnych mocowań, dospawane wzmocnienia, nowe mocowania elektryki t tylny błotnik. Całość pomalowana.

 

 

 

 

 

 

 

Oczyszczony i pomalowany silnik.

 

 

 

 

 

 

 

Detal, nawiercona osłona dolnej półki.

 

 

 

 

 

 

 

Nowa kierownica Leoshi

 

 

 

 

 

 

 

Silnik w ramie, podpinanie elektryki.

 

 

 

 

 

 

 

Moduł, stycznik rozrusznika i przerywacz kierunkowskazów upchnięty pod siodło.

 

 

 

 

 

 

 

Wspornik tylnej lamy krok po kroku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mała sesja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pajak 15 października 2016

2 odpowiedzi so far.

  1. Jurek pisze:

    Mam zamiar kupic sobie taki motor, ile by mnie kosztowala u ciebie taka przebudowa ?

Zostaw odpowiedź