Toyotę wypatrzyłem na portalu aukcyjnym. Długo się nie zastanawiałem. Zadzwoniłem umówiłem się, dograłem jeszcze jeden transport aby koszty paliwa się rozłożyły i pognałem pod Czeską granicę. Na miejscu wysłuchałem historię auta załadowałem na lawetę i popędziłem do domu. Toyotka chwile posłużyła do cywilnej jazdy ale tylny napęd kusił aby zrobi coś fajnego i się pobawic. […]
Archiwum dla kategorii: ‘nasze projekty’
Taunus został zakupiony na przetargu. Zbliżający się zlot klubu taunus.pl zmotywował mnie do działania. Wymyśliłem sobie rajdowego taunusa i takiego zbudowałem. Silnik […]
Nissan 200sx , samochód który zakupiłem po awarii sierry cosworth. Miał on zastąpic sierrę w zawodach driftingowych. Auto wymagało paru zabiegów, aby nadawało się do jazdy. Na początek poszła do śmieci seryjna pompa paliwa a w jej miejsce przyszła walbro255, dyferencjał został zaspawany. Nadwozie zostało pospawane w miejscach, które tego wymagały oraz pomalowane na jaskrawy pomarańczowy z czarną […]
Dacię dostałem od brata w latach ’90 Silnik był poskładany na francuskich częściach. Szybko wybebeszyłem środek, założyłem fotele kubełkowe, sportową kierownicę. Zawieszenie obniżyłem i wyspawałem przelotowy wydech. Dacia dostała naklejki castrola które wyprosiłem w hurtowni olejów. Taką dacią woziłem pizzę, trenowałem oraz brałem udział w KJSach.
Fiat 126p budowany budowany budowany i zbudowany, pierwszy mój samochód. Zdjęc z tamtego okresu niestety za wiele nie ma, nie było jeszcze lub nie były w naszym zasięgu aparaty cyfrowe a wywoływanie kliszy odkładało się do czasu aż kliszę szlak trafił. Fiacik, wyspawany, pomalowany w ówczesne modne barwy tedexa. Silnik 650, na dużych zaworach , po obróbce głowicy, wałek rozrządu i wydech Grabowski motorsport. Skrzynia seryjna, amortyzatory Wierzbicki. W środku klatka, kubełki bimarco, kierownica sportowa i zapach playboy 😀 Koła […]
Projekt powstał z potrzeby zbudowania auta na wyprawę do Rumuni. Capri zakupiony był na części lecz jego los potoczył się inaczej. Inspiracja były capriki startujące w East African Safari Rally. Silnik miał by prosty i bez udziwnień, wybór padł na silnik ohc 2.0 pinto na gaźniku weber, skrzynia biegów 4biegowa i most typu angielskiego o krótkim przełożeniu. Aby wyprawa nie pochłonęła worka pieniędzy została zamontowana instalacja gazowa. Zawieszenie zostało zmodyfikowane i podniesione. W środku zagościła półklatka i pasy szelkowe. […]