SPIDER GARAGE

Budowa silnika 2.0 pinto.

wyważony wał z przyległościami

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

planowana głowica, korygowane kanały.

 

 

 

 

 

 

 

komplet gotowy do wsadzenia

 

 

 

 

 

 

 

odchudzone koło zamachowe

 

 

 

 

 

 

 

silnik a swoim miejscu, gaźniki IDF40 na robionym kolektorze

 

 

 

 

 

 

 

tymczasowa maska która pomieści filtry powietrza

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

auto gotowe do jazdy

 

 

 

 

 

 

 

wymiana kolektora ssącego na krótszy-dedykowany do pinto

 

 

 

 

 

 

 

Pajak 6 lutego 2012

Zostaw odpowiedź